onsdag 17 december 2014

Dags att laga...

...lite middag på en stund, hade hellre vilat lite men kan vara smartare att ta sej tidigt i säng istället. Smilla önskar Potatisbullar, jag är inte alls sugen på något, Noah äter nog vad som och jag hoppas att Nikie fikar ordentligt i stan. Ridlektionerna är betalda tack vara en rådig givmild snäll underbar människa i vår närhet! En sten från bördan! I morse när jag skulle dra ut motorvärmar sladden ur bilen så hade den smält fast...tjoho! Så då behövs en ny sådan och vart är felet? Nästa sladd och bilen brinner säkert upp eller så kör jag utan värmare... Har idag fått så jag har tillbaka mitt eget nummer, ett nytt SIM-kort helt utan kontakter...lite jobbigt men man får leta upp numren eftersom. Har kollat vad det kostar att få skärmen bytt på mobilen och tror det blir att köpa skärm, pillra på med bytet själv...ser inte allt för svårt ut, undrar bara vad man sätter fast med, ser ut som de använder någon slags dubbelhäftande tejp. Får fråga där jag tänker beställa fronten och hoppas att de kan hjälpa mej med den biten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar