tisdag 9 december 2014

Så där ja...

...lyckade få fast nät nummer två i en faslig hastighet idag! Då Jim tagit med sej pinnsvetsen på uppdrag fick jag äran att använda MAG:en(eller?...MIG) Den gillade jag aldrig då jag gick utbildning, men upptäckte idag hur smidigt det kan vara jämfört med pinne. Fick be om hjälp från Nova så jag kom igång, men tiden jämfört med igår...som Mats sa igår...-En halvtimme. Snygghetsgraden är rätt låg ännu, men roligt är det! Har också börjat måla skopan...
Klassfikat som vi bakat till gick jätte smidigt, barnen i klassen visade teater och ngn dans och pratade om vad de jobbat med. Trots mycket folk så rullade fikat på utan incidenter, allt räckte, det mesta skräpet hamnade i säcken. Fika brödet som blev kvar såldes vidare så andra också får chansen att fika lite.
MAG(eller då MIG)

Pinne eller MMA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar