onsdag 25 juli 2012

Att vi...

...gjort något idag, så skönt! Sonen blev till snyggad i håret så han klarar sej några veckor, har enormt med hår och det verkar växa med super fart. En snabbis på stan där inget blev köpt, sedan massor med timmar på SteelPark, ungarna har åkt och åkt, jag med tordes testa skateboard, himla roligt det med, men sonen tycker jag kan hålla mej till min longboard och gärna inte så synligt...Smilla lärde sig snabbt få ordning på sina inlines och fick upp fart och balans otroligt fort. E det bra väder imorron så kanske man tar med lite kol och korv och testar grillen...Föredrar att vara där framför badstrand där man ska vara i bikini och måsta testa vattnet, brrr!!!
Upptäckte mig själv då jag la upp bilderna...

Har varit och tömt en kompis bil med, tur hon e ordningsam och hade lite skrot i den. Nu blir det nog att natta sig, man blir trött av friskluft och sol!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar