tisdag 24 juli 2012

Min fjortonåriga dotters kommentar...

"Man kan ju tro att du e skit rik på din blogg" håller med henne, men...där höll jag på skriva en ur usel undanflykt, sanning e den att jag tokshoppar, skyndar man sig inte så hinner ju pengarna ta slut! Men jag betalar räkningar och köper mat som nummer ett, oftast iaf, mat finns alltid, e kanske någon räkning som segar...

För någon vecka sedan så testade jag min sons longboard, japp, det kändes ju som något jätte skoj. Fick lov att använda hans då den mest står, men ville ha en egen så klart...så kollade runt efter något inte allt för dyrt som jag tycket såg ut som "min", blev då denna.
 Slipstream Lowride 41", hade velat ha liiite kortare, men nöjd som det är. Nobrand truckar, hjul och kullager, för de som har koll på grejer inom "branschen" så e det säkert dåliga saker, men jag känner mej nöjd! Då jag tränar på det så smyger jag mest omkring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar