måndag 30 juli 2012

Dagen...

...rullar på, har gjort det viktigaste måstet som var att lämna in papper på Soc. då återstår bara att vänta  på svar därifrån så man vet hur resten av månaden blir. Jag och Smilla gick en sväng på stan och tittade på lite saker, strumpbehovet e stort här bland barnen nu till hösten så Smilla köpte ett trepack t hyfsat pris, kavaliten brukar vara därefter, men de håller så länge de håller. Disken e blötlagd och ska tas innan middagen, snart mot Ica och skicka Roberts saker som jag lyckades glömma då jag var upp. Behöver nog köpa en rulle med bajspåsar också, de som man kan ta av ute försvinner väldigt snabbt här på Hertsön så de förråden kan man inte förlita sig på.

Imorgon ska jag på en kort intro hos den brukare jag ska jobba med onsd, torsd och fred, blir spännande och se vem det är och vad som görs där, hoppas på att något händer så man inte sitter fast inne i tre dagar, Åker sedan på em till Boden och Ågården där min farmor bodde sina sista år, jag och kusin ska tömma och städa ur lägenheten så det är gjort, preliminärt begravningsdatum är den 18 augusti kl 12.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar