tisdag 24 juli 2012

Jävla, jävla SKIT!!!

VEM bestämde att jag skulle bli en shopaholic?! Man vill ha en sak, vet att pengar INTE finns, ändå så köper man! Helt jävla otroligt, men kan ju iaf "skryta" om att jag bättrat på mej, behöver någon slags terapi tro jag...

Dagens "fynd" för 500:- ett komplett akvarium, 450 l, med aluprofil, vad sägs om det...? Näe, otroligt, otroligt korkat...fyra ciklider fick med följa hem, det var det jag åkte för att köpa. Så nu blir det två vettiga grupper till i akvariet, ser ju så klart fram emot att få igång det STORA, trots att jag gjort som jag gjort och ja, jag vet att man kan lämna tebax...och nej, jag ska inte gnälla då pengarna tar slut...igen.
Då blev det en hona och en hane av "tigerfiskar" och två goldenhonor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar