torsdag 19 juli 2012

Det känns som....

...att det som händer i ens liv och det som har hänt i ens liv inte liksom finns, jag trodde att det skulle vara svårt att fylla en blogg, men nu får jag bromsa mej och försöka ta lite dag för dag. Till slut så tar orden säkert bara tvärt slut.

Husdjur är något jag nästan alltid haft sedan jag lyckades tjata till mej en hamster. Många sorter har passerat genom åren; hamstrar, kaniner, marsvin, råttor, hundar, katter, fiskar, en chinchilla och fåglar. Nu har vi egentligen för mycket, men har minskat ner och tänker inte skaffa fler för stunden. Nu finns Lizzy, en sexårig kattdam, Tia(Tindra) hunden, ett Nymfparakitpar på snart 2 år och ett akvarium med 10 Malawiciklider. Ett terrarium förberett för en Skäggagam finns också, endast ödla och värmelampa som saknas till det, tanken är att sonen ska ha en snart så vi får se vad som händer.
Lizzy katt
 I framtiden, då man har fast jobb och ska bosätta sig längre söder ut. Då ska jag bo i ett hus, gärna på en liten gård där möjligheten till att hålla några djur finns..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar