söndag 22 juli 2012

Dag sex...

...idag har vi varit och ränt runt igen. Först stan, lite inköp av tyger och jag hittade en parfym på rea! Paris Hiltons "Tease", luktar ännu bra efter flera timmar på huden, och en eau de parfum, toilette varianterna e ju så värdelösa, luktar då man sprejat på o sedan e det borta. Kompisen EvaLena(dotterns) tog bussen tillbaka till norr och vi körde vidare till Storheden, även det norrut, men bara en liten snutt. Besök och koll lite över allt, hittade en klänning på rea och en som inte var på rea, ett par rea kallingar till sonen och en bh till dottern. Ska göra som de yngre bloggarna och lägga upp bild lite senare då jag känner mej så super nöjd!
Klänningar från Lindex, parfym från Kicks och armband från Glitter.
Var till Biltema och handlade till Roberts bilprojekt("MIN" bil hehehe, orange Cheva pickis!) med ventilslippinnar? Har antagligen något med ventilerna i motorn at göra, man lär väl få veta om man frågar!
Något till att fixa "min" motor med.

2 kommentarer:

  1. Anja (lillsysteryster)23 juli 2012 kl. 14:44

    Ååååhhhhhhh jag vill ha den blommiga klänningen!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Har kollat på den tidigare, kul fynda den på rean =)

    SvaraRadera