måndag 27 augusti 2012

Dag fyrtioett...

...hur mycke skit har grannar rätt att vräka ur sig? Vad anses vara personliga kränkningar? Ska de fostra mina barn? Hade en konfrontation med grannfrun på nedre botten, den familj vi har problem med. Hon kom ut då jag var på väg ut med hunden, tyckte det var ett bra tillfälle att fråga om hon anser att det är hennes sak att informera min dotter om lungcancer då hon står och röker? Det tog hus i helvete kan jag lugnt säga! Har fått höra att jag inte är lämplig som morsa, att mina barn är ute sent, att båda jag(klär mej visst som en tjugofemåring)och mina barn klär oss olämpligt? Hennes sista ord innan hon gick iväg var "Skit ner dej!" hoppsan vet inte om jag ens skulle ha en tanke på att ens tycka sånt som hon vräkte ur sig om någon annan. Vad gör man nu?! Detta funkar ju inte alls bra. Hon har anmält oss till hyresvärden för att Smilla slängt jord på hennes nytvättade tvätt, TRE GÅNGER!!! Hjälpte inte att jag sa hon är sju år och det var en olycka. Allt det hon sa eller sa hon skrek allt dessutom, ska kontakta han som har våra hus och ringa våran kontakt på soc för att se om hon kan följa med så jag kan ta ett prat med båda, sitta som ensam vuxen och få en massa konstig skit kastad på sig är inte roligt.

2 kommentarer:

  1. Men fy för såna grannar. Allergisk mot personer som ska lägga sig i så där..

    Hoppas barnen får åka, vad roligt för dem..

    SvaraRadera
  2. Usch ja, de måste ha ett tråkigt liv...

    De ska iväg!!! Kämpar för det nu.

    SvaraRadera