söndag 19 augusti 2012

Söndagen har passerat.

Vad har vi då gjort... Skulle cykla till stan men de extra cyklar vi har hade båda punktering! Men det är väl sånt som hör till då man ska låtsas motionera en gnutta. Tog bilen istället. Väl på plats så visste vi egentligen inte vad vi gjorde där? Var tänkt att kolla om Robert behövde något, men vad lite affärer det blev att kolla. En kopp kaffe med bulla på gågatan och tebax hem.

Noah och Smilla hann före oss så kramar och hej och berättelser vad som hänt under helgen. Robert(mest) och Noah fortsatte med skateboarden, avlägsna limmet som var kvar efter griptapen avlägsnats...på med nya grippen och pyssel där. Jag har rengjort pumpdelen som jag tänkte var orsaken till den trasiga tvättmaskinen, men den e ännu paj. Grabbarna var ut och testade brädorna och jag och Smilla satte igång en maskin i tvättis.

Barnen(och Robert) åt kyckling(veg."kyckling" Smilla) med ris till middag och jag och Robert klämde surströmming, en burk Kallax filéer, jag tycker inte att de just smakade så mycket, men det var gott ändå! Nu ska vi ta sista svängen med Tia och Smilla ska visa Robert något på Ica...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar