lördag 4 augusti 2012

Dagen har varit varm...

och fuktig. Blev en snabbis till Storheden för veckomat t firrarna, stannade sedan till i stan så de yngsta fick ta sig någon karusell tur. Lång kö t Larven som Smilla och Malva åkte, grabbarna åkte lite värre grejer och jag stod stadigt på marken. Blev sugen på "värstingen" men kostade massor så då fick jag vara utan, jag tar sånt då ekonomin är stadigare, nu får man se till att barnen får sitt.

Hade ju en massa måsten...två är gjorda, disken är borta och tvätten i tvättkorgen har minskat. Ännu är massor kvar, men samtidigt är det egentligen inget som inte kan vänta är mest bara skönt att det är gjort innan vi kör söderut. Jag ska ta och krypa ner i sängen en stund. Är min tur att hämta i stan från Kalaset i natt. Plussar på med vinterbilder då jag varit lite kameraseg, men har ett lager från förr att visa.
Mars 2012 efter Nikkaluoktavägen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar