onsdag 1 augusti 2012

JA!!!

Vi blev färdiga till slut, men attans vilken tid det tog...städa en pytte liten lägenhet på tre timmar...kändes som en hel evighet. Men väldigt skönt att det är gjort. Nu är jag trött trött, har hämtningen av tjejerna kl ett i natt från stan...sedan hämtnings ledig till lördag. Ska kolla om det är något man kan lyssna på imorgon inne på Kalaset, e ju grattis kvällen och den kväll som jag brukar försöka ta mig in.Nu blir det med bil i så fall och barn OM jag orkar. Jobbar från sju imorron igen och har några ärenden efter jobbet...hämta lite akvarieprylar så att vi får hem jätten framöver... Nu ska firrarna få käk och mörker. Jag ska koka thé till Smilla...kanske ta en kopp själv med. Och jag fick det som fattades för överlevnad på soc. tur man tog mod till sig och lämnade in. Bara synd att att de inte bryr sig i ens avbetalningar...eller kanske jätte tur de inte gör det så man försöker greppa tag i skiten själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar