måndag 20 augusti 2012

Hösten finns som i luften...

...känns lite både och, var tog sommaren vägen? Fast hösten är ju fin den med, bara man slipper en massa regn. Har tragglat mig genom sidorna i skolboken på längden och tvären...eller näe...men iaf läst! Blir en sista genomgång hemma på morgonen och efter tio då de intresserade i Luleå-gruppen ses på skolan, innan Janke dyker upp.

Då alla barn kommit hem från sina skolor så körde vi till Boden. Ville att min lillebror och mina barn skulle träffas och att de skulle få träffa min kusse och sambo med förstås. Fika där så jag glömde helt bort att vi inte ätit middag...så den blev alla utan ikväll. Har hämtat Noomie och Marja på Kallax, två nöjda tjejer efter en Stockholms helg tycker jag det kändes som, dajm fick man som tack för skjuts och hämt, mums!!!

Har nu kollat "Ensam Mamma" ja vad säger man om det?! Får duga i brist på annat, "Dallas" låter då absolut inte lockande i mina öron, för att inte tala om "Robinson"... Näe jag kör på med mina serier...Project Runway, Top Model(inte sevärt det som går nu), Ensam mamma och Bonde söker...sånt lagomt att sitta o kolla på, man bara befinner sig i soffan...gör inget om man missar eller måste gå ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar