måndag 27 augusti 2012

Japp herr granne!

Jag tackar för besöket men hade föredragit att ha dej innanför dörren och att du tog dej tid att lyssna på vad din fru har skrikit till mej...men men så var inte läget, att jag hotat henne med hunden?! Jag blir helt bedrövad hur någon kan vräka ur sej något sådant, finns inte en tillstymmelse till tankar på att hota någon varken med ord eller med en hund! Hon är då så mesig att det inte ens skulle funka, hunden då och tydligen grannfrun med....

Kommentera gärna grannar om ni har lust, skriver gör jag och störs någon får man väl göra något åt det. Pratat har vi gjort klart för det är tydligen lönlöst. speciellt då man bara skriks åt!
Nå budet är framme och precis i den ordning som jag själv vill vi låter varandra vara ifred, det gäller mina barn med hoppas jag...att sonen en gång fått skulden då någon knackat på deras fönster trots att han ännu idag säger att det inte var han, näe sååå skönt och tur man ses sällan trots samma trappuppgång. Tyvärr blir man ju boendes här i alla fall två år till under utbildningen, kanske kanske tar vi oss söderut om man har tur med jobb...eller så häckar vi vidare här på Smultron... HUr jag ska få minstingen att förstå att de inte säger något lär inte bli lättare efter makens besök ikväll...skrikandes i trappen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar