tisdag 16 oktober 2012

Dag åttioåtta...

...nu är det slaskigt ute. Gillar snö, men inte då det kommer innan marken frusit till, jag vill att den ska komma och stanna...inte töa bort i ett evigt slaskande!
Vi har kämpat på med vårt Projekt idag, går framåt, men slutet känns som långt borta...imorgom är sista dagen så det är tillbaka vid nio snåret och kämpa vidare. Det började snöa mitt på dagen ungefär, var lite halt med bilen på de små vägarna men man klarar sig ännu, fortsätter det med kyla och snö så är det bara byta till vinterdäck, man är ju lite sugen redan då de är nya, mina första nya däck som jag köpt själv och de är betalda! Smilla var sugen att gå ut i snön så vi klädde oss och tog en lite runda, Tia sprang runt och Smilla rullade bollar efter gångvägen, jag kollade runt, tog någon usel bild, svårt se i mörkret vad som finns... Har kollat tv med Nikie och Noah en stund, handlar om Haley 13 år som har Progeria, en väldigt märklig gen mutation(tror jag det är) Hennes två syskon är helt friska.
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar