måndag 8 oktober 2012

Dag åttioett...

...nu är det "normal" vardag för oss alla igen. Tråkigt att praktiken tog slut men det var roligt att se alla som hör till utbildningen också! Var handledning idag, vi hade inte så mycket att fråga om då vi inte kommit så långt i vårt projekt, men det är några dagar till innan vi ska lämna in det...
Hade möte på soc halv fyra, där gick det bara fint. Efter det så var vi runt på olika träningsställen för pris osv, det blir Inpuls för oss, ganska skönt hoppa in på ett ställe som man är van med...så nästa fredag börjar träningen igen, då är det Nikie som ska med dit och pinas, jag får väl mjukstarta och köra på efter det gamla programmet. Fria vikter är som roligare än maskiner även om de också kommer med. Då jag och Nikie hade en piercing utmaning för några veckor sedan så fick jag göra mitt idag, septum är nu smyckat! Har velat ha en sådan länge men man funderar ju en del och ibland har det inte varit dags, nu är det gjort i alla fall. Då Nikie tyckte att det gjorde jätte ont under och efter så var man rejält förberedd och det är ju som då man blir överraskad att det inte kändes mer, tången var värst och efter det då kulan skulle fast på ringen, nu känns det helt ok, har kunnat snyta mig utan problem, lite sämre torkutrymme bara... Blir latmask resten av kvällen, har haft tarmkramper under dagen och de fortsätter, man blir trött av det. Ska se svenska "Project Runway(tror det är idag) och "Ensam Mamma" om jag lyckas hhålla mig vaken vill säga...
Nästa piercingprojekt blir i under läppen så ärret från den gamla döljs, lite sugen på en vertikal...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar