onsdag 24 oktober 2012

Dag nittiofem...

...nu ger sig träningsvärken till känna, är en blandad känsla runt det, man känner att man gjort något men är styv och stel, får som dra hela kroppen till rätta då man kliver upp. Var så roligt att vara på ett Pilatespass igår, det önskar jag att jag kommer att hinna med i alla fall en gång varje vecka! Nu är man ovan alla rörelser och balansen dålig, men då jag varit förut så har man lite koll ändå. Min handled som varit bruten protesterar lite då den  sig, men hoppas att det är för att den är otränad. Var också skakis i armarna sedan träningen dagen innan.
Tokigt höstseg! Men egentligen är det mera som ett året runt seg nu för tiden. Lättas upp tiden då pengar rullar in och dyker upp då pengarna rullat iväg. Väldigt ofta alltså. På morgonen körde jag till Hertsöträsk med Tia, var och strosade runt där ett dag, var fotosugen men kom inte igång. Blåste ordentligt så det är tur att man brukar klä sig med mer än som oftast behövs. Drog täcket över huvudet då jag kom hem och har nu huvudvärk, men det ger sig om en stund hoppas jag. Ska promenera iväg och hämta Smilla på skolan, men måste hitta något att använda som koppel till Tia först, lyckades tappa hennes koppel i skogen...
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar