onsdag 17 oktober 2012

dAG ÅTTIONIO...

...så glömde man titta då man skrev och caps lock var igång...men det blir läsbart ändå! Skolan på fm gruppen käpade på med det sista så vi skulle kunna skicka in anbudet, krakar om oss alla då vi kämpat på ordentligt! Om nu anbudet ens är i närheten av vad det riktiga ligger på får vi kanske höra på fredag. Då har vi Patrik igen, tyvärr så ska Smilla på koll till Sus just den tiden vi har honom, så jag hoppas någon är snäll och berättar vad som sägs. Det  känns lite so luften gått ur en, man är bara en tom ballong, är mörkrets intågande som är boven. Jag försöker ta vara på dagsljuset med hundpromenader, blir en skolfri dag imorgon som jag kan nyttja till en längre promenad eller att vi tar oss en sväng till Hertsöträsk. Måste så klart läsa lite i en bok som hör till skolans arbete, men det är helt okej, kolla lite instuderings frågor som blev liggande då Smilla hamnade på Sus... Så nu är det sängen som gäller, har suttit i soffan några timmar och glott på tv:n, om Resande folket i England, Gränsvakterna i USA, Bonde söker fru, Berg flyttar in och Kalla Fakta. Anledningen till att jag ännu är uppe är en timmes vila innan jag lagade kvällens middag, lax i ugn med Hollandais och potatis, gottis tycker vi i familjen! Nattis, nattis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar