fredag 26 oktober 2012

Dag nittiosju...

...hur gjorde jag nu då?! Betalar räkningar...trodde jag skulle ha kvar massor med pengar tills jag upptäckte två saker som går på autogiro...så där, trehundra kronor kvar att leva på...men lösning väntar säkert runt hörnet med lite tur. Jag som trodde vi skulle kunna ta oss en lunch ute under helgen, men det får bli en mera ekonomiskt stabil helg. Morgonens skogsrunda tog vi runt Hertsöträsk. Hade -11 på morgonen så det kändes rätt friskt, tur att det inte blåste lika mycket som sist. Träsket är helt igenfruset, blank is som jag verkligen hade velat testa åka skridskor på.
Nu har jag hämtat Noomie som ska vara här i helgen, hon åker iväg till Australien till veckan så nu är det som sista gången på ett bra tag vi ser henne...
 
 


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar