torsdag 4 oktober 2012

Dag sjuttiosju...

...har regnat hela dagen och håller ännu på. Produktionsmöte på morgonen och jag fick sitta med på ett hörn, kanelbulle och kaffe då. Gick runt området och lade ner ett informationsbrev till de boende angående kommande tyngre avlastningar på vägen. Sedan har det varit lugnt och segt. Efter lunchen så körde vi till sjukhuset för att leta några fixar...där virrade vi omkring ett bra tag så det var dags att sluta då vi kom tillbaka till BoKlok, med punkterna hittade vi i alla fall och Per kunde kolla runt lite inför kommande utsätttningar. Har knappast gjort någon nytta alls här på hemmaplanen, lagat middag(rödsrätta, potatis och broccoli) diskat lite och sett lite tv. Nu ska jag krypa ihop under täcket och kolla någon play kanal... Såg en reklam som stämmer in i mitt hem, sov tillsammans så man kan dra ner på värmen...Smilla, hund och katt med mig...ibland sonen med...120 cm bredd, är nog bara jag som  sover dåligt de gångerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar