torsdag 18 oktober 2012

Dag nittio...

...ingen skola mer än det egna...GALET SEG!!! Jag kommer inte igång med någonting...tok less blir man på sig själv då det är så här, omotiverad till att röja så det blir ordning. Två julklappar har landat på Ica, de vet om vad de får och att det är på väg, men då vi är två(jag och Robert) som köper så vill så klart Robert också vara med och ge de. Vi har sagt att de ska få sina paket före jul, nu får man hitta på en massa saker varför inte paketet dyker upp...
Har kollat runt på olika sidor där man kan sälja bilder, vet inte hur det fungerar riktigt men googlar omkring och försöker läsa mig till det. Man blir en aning peppad att kasta sig ut med kameran förstås, men just idag är det så grått, allt blir som så slätstruket och jämnfärgat, ni fattar va? En konstig sak jag fått i huvudet, är allt som oftast trött, har då fått för mig att jag måste lägga mig även om jag inte är sovtrött, tvinga mig själv att sova en stund i tron att jag är pigg senare under dagen/eftermiddagen och kvällen. Vet att det inte riktigt fungerar och det är den biten jag måste ta itu med, nu genast!
Ska snart hämta Smilla från skolan och handla lite på Ica, mjölk och jäst blir det då vi ska ät Linssopppa och måste då baka bröd till, baguetter som barnen älskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar