tisdag 2 oktober 2012

Men hallå blogger!!!

Varför jävlas det då man ska skriva?! Noah och Smilla tog buss till stan vid två snåret, där mötte de upp moster Monica och Anton. Jag körde dit efter klädbyte för att försöka få tag på gratis bio biljetter till "Hotell Transylvania" och köpa en tröja jag kollat in. Gjorde en överföring(trodde jag) av pengar på internetbanken innan jag körde. Ett snabb varv på stan genom några affärer, gick sedan för att köpa det som jag tänkt...kul komma till kassan ockh köpet nekas...ringde banken, MINUS!!! Hm, tankade men vad har hänt mer? Jaha, hängde undan sakerna så jag kan hämta imorgon, men usch vad sånt är pinsamt! Kollade överföringen så fort vi kommit hem...den hängde i luften, hade glömt det sista godkännandet och bara loggat ut...Skönt att man fick en snabb lösning på det problemet, hämtar ut påsen med strumpor och gullegull tröja imorgon. Nu ska jag ta min del av disken som jag lämnade igår, värma mat och ja...kolla lite tv sedan.
Tant jacka och nu en laxrosa ullig tröja...vad händer? Något tillfälligt tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar