torsdag 13 september 2012

Dag femtiosju...

...jo då, man frisknar på sig. Febern är borta, nu är endast halsen, hosta, nysningar och snoret kvar, sängen blir ett bra läge idag med. Har följt Smilla till skolan som oftast, segade runt på en finpromenad med Tia sedan, det är tur man kan ha henne lös så hon får springa i sin egna takt, min takt är på pensionärsnivå just nu. Vädret är super fint! En dag i skogen hade varit perfekt, tänkte ta kameran med ut, men ångrade mig i ett svagt ögonblick, det var kanske tur det, för då hade vi säkert varit fast någonstans just nu... Men kameran på mobilen är ju rätt så duglig då man inte har annat. Nu har jag, katt och hund samlat oss i sängen för lite behövlig vila, man börjar snart bli rastlös kan jag tänka mig. Kvällen är vikt för en filmpremiär i Boden...jag och Nikie åker dit.





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar