måndag 17 september 2012

Dag sextio...

...har varit en bra dag. Började på Maskinvägen för att hämta min hjälm och körde sedan till Sunderbyn för att vara på Bo Klok byggplatsen, har "skuggat" mannen som mäter hela dagen i regn och lera, fick även prova på att mäta...fortsätter med det tills han ledsnar på extra skuggan, men han tyckte det gått bra idag som tur är.

Just nu är jag mer död än levande, förkylningen känns av och jag är låg, friskluft hela dagen, inte så mycket fysiskt men på benen hela tiden...hoppas det är ovanan att "jobba" som är största anledningen till att jag är trött. Har lagat Korv stroganoff då vår korv krymp på grund av påläggsanvändning, men det är en större favorit i familjen än bara stekta korvskivor med makaroner. En pytte liten burk med rester blev det, jag tror jag viker den till Noah så han får i sig frukost imorgon. Nikie har kokat fyra minuters kola och fick Noah att ta lite av disken, nu står hon också och diskar, det är min diskdag, men ibland ser nog de att man behöver lite extra hjälp ibland, älskade ungar! Nu är det snart dags att flytta sig till tv-soffan kolla på de där haldana programmen jag alltid måste se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar