söndag 23 september 2012

Dag sextiosex...

...tebax till vardagen, Nadia och Noomie åkte norrut vid två tiden och Roberts tåg gick halv fem. Nu är det tyst...näe det var en överdrift...men iaf lugnare barn som blir gada och ivriga då det blir mycket folk hemma! Har hunnit en sväng till stan igen, jag hade inte fått mätta mitt handelsbegär...var bara sonen som fick något igår...eller näe, jag köpte ju en tröja om jag tänker efter. Idag blev det en sovsäck till Tia, två par halv ylle strumpor till mig(tänkt i de klumpiga arbetsskorna), två små risbollslampor på fot, en "tantjacka" (enligt sonen) till mig igen då och tights till Smilla. Blev det inte mer än så? Kändes så mycket. Handlade förstås mat på Willys med som bars upp... Kämpar med min bihåla som är tjurig, känns bättre ibland och urkasst ibland, men över lär det gå någon dag...

"Mina" fina killar poserar i sina nya jackor.
 En tröja som jag länge spanat in, nu trillade jag dit på den.
Här är då min "tantjacka" tänkt som en finare kofta vid tillfälle.
Söta små risbollslampor som jag hittade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar