måndag 3 september 2012

Dag fyrtiosju...

...ett litet hopp i bloggandet minsann. Lördags kvällen fortsatte inne på Bishop...en massa goda öl, trevligt sällskap och mycket prat! Tackar de som var där.

Söndag blev en SEGdag attans vad pubkvällar tar hårt på en, tur det inte är ofta man går ut, kommer inte ens ihåg när det var sist. Men trevligt då något händer! Nu väntar man på en suringmiddag då...
Hm vad som är i mitt glas minns jag inte men sedan St Erik Hallon Wit och en Newcastle
Tvingade Robert handla mat innan han körde så det inte blir tråkiga en portions rätter eller köpa ute...och det verkar ju rulla på med matlagningen...som man får höra.
Värsting burgare!
 Dagen idag blev ovanligt tidigt skolbesök, hade fått sal på LTU ist för på Vuxenskolan. En kompakt dag då de fått klämma ihop sin tid på mindre timmar, hade dessutom tandläkar tid 11.50 i stan så jag försvann redan halv elva, trist men lika göra bort det. Var på röntgen i sån snurrapparat, tandläkaren som börjat i min rotfyllning hittade fragment längst inne i tandbenet på något sätt, möjlig lämning efter visdomstand. Känns bara konstigt att det kollas upp då man aldrig besvärats av det. Spännande höra vad som blir av det. Fick plocka ut mina smycken men det fixar man snabbt med såna läskiga handskar som smakar illa. Nu hemma och sväljer sista lunchtuggorna, ska ringa Cliffton ang praktik så bara hoppas på att de har någon plats, känns lite smått panikartat nu då praktiken börjar nästa måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar