torsdag 20 september 2012

Jag nådde nog...

...förkylningens topp igår och nu känner jag mig bara prima! Har varit grått med någon skur under dagen, men hade tur så vi var inne på det rullande kontoret just då värsta skurarna kom.

Vi har nog gjort mest lika som övriga dagar, lite andra utsättningar med andra mått bara, brukar få knappa lite på apparaten... Då jag skulle iväg på LIA:an så var börsen spårlöst borta! Hysteriskt letande inne, kollade i bilen där jag brukar lägga den, men ingen börs...van att tappa den som jag är så gick det snabbt att slå över till "försvunnen för alltid igen börs"...höll i ytterlligare en kvart då jag kom ihåg en påse i bilen med extra kläder...japp där låg den rackarn! Puh...

Nu ikväll har vi varit till stan hela familjen, mellan dottern har fått en piercing av mig, en septum som hon klär perfekt i enligt mig. Sonen drog en shopping runda som bidrog till skor för utebruk och gympa inne, gympa kläder, minsting fick inne gympa...tossor? Sånna små mjuka i skinn, dansskor kanske? Också blev det middag på Max... Jag själv köpte mig sulor till arbetsskorna, det är stooora trettiosexor...måste fylla ut med något så man slipper glida omkring inne i de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar