tisdag 4 september 2012

Näe...

...nu har det underbara vädret försvunnit...kom världens stört skur för en stund sedan. Skola, ja den fortsätter...imorgon träffas i gruppen och försöka börja mängda inför projektet...jobbigast är när man inte riktigt får grepp men tror att det lossnar eftersom.

Drog till kompisen som vart på lång semester efteråt, kaffe och förhör om semestern. Alltid lika roligt att ses och surras! Fick gosa med stor vovven med! På vägen hem cyklade jag förbi Sst där jag fick hjälp med att spänna bromswiren! Jätte tack!!! Nu känns det som att jag kommer att överleva på mina cykelturer tills snön och bussåkandet sätter igång.

Blev en promenad med Tia på vägen till Smillas skola, hämtar henne om jag är hemma och har tiden. Blev inne i fotograferingen så jag höll på missa då hon slutar, så typiskt att man bara glömmer tid och rum när man har en massa i huvudet och utanför och att titta på och fundera över...
 
 
 Mitt fotograferande håller sig på en väldigt låg hobbynivå, men det är vansinnigt roligt!
 
 
 
Detta är lite olika blommor jag hittade efter promenadvägen, vet inte alls vad de e för något.

Det är riktig höstblåst ute! Kanske man kan få känslan från de höstfärgade stråna.
Smilla och Tia har special sväng i skogen vi passerar på hemvägen.
 
Vad mycket rönnbär det finns! Stämmer det som sägs sedan gammalt så blir det lite snö, på gott och ont. Man vill ju ha snö så att backarna för skidåkning öppnar fort och håller länge...men allt beror ju på en massa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar