torsdag 6 september 2012

Mat i magen!

Och ordning på mitt blodsocker som sjönk bara så där. Blev kycklinggryta med kokosmjölk...den mjölken var den konstigaste jag någonsin fått med från affären, men smaken blev godkänd iaf. Ja resten av kvällen blir nog mest bara att fördriv tiden, ska en sväng och posta ett brev, tar med Tia då och går lite längre. Nikie frågade om foton på henne då hon var lite, så nu är kartongen med osorterade bilder från förr i hennes rum. Mycket minnen kommer då man kollar, massor man gjort som finns i huvudet men det ligger så långt bak. Att vi varit så mycket i Turkiet som vi varit, jag o de stora tjejerna, jag och Nikie och Noah. På den tiden gick livet i Sverige åt till att spara ihop pengar för att ta sig ner igen. Så Alanya och Turkiet finns alltid i ens hjärta, staden är väldigt förändrat nu, det är tio år sedan vi slutade åka ner på långsemester.
Nikie och Noah uppe i bergen med Jenny och Adem, jag med förstås 2002
På balkongen till lägeheten vi bodde i 2000 och 2001
Jag, Nadia och Noomie

Har äntligen fått besked om en praktik plats, ska infinna mig på Skanska ute på Bergnäset industriområde kl 8:00 på måndag morgon, skööönt!
Min Mormor, Nikie och Smilla
Noah, Smilla och Nikie

2 kommentarer:

  1. va kul å se bilder när dom va små, vacker barnen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer mer av dit bara mn får tid att rota i kartongen =)

      Radera