måndag 24 september 2012

Dag sextiosju...

...var småkyligt ute idag, har inte gått över tiostrecket tror jag. Fick åka och hämta mig en vinterjacka, gissa hur skönt det var att gosa in sig i den?! Nu behöver jag inte tok leta tröjor på morgonen för att slippa frysa, fötter och ben klarar sig tiden ut om nu inte någon konstig helt oväntad köldknäpp slår till. Allt på BoKloks första område är nästan helt utsatt, imorgon väntar hörnen på tredje och sista huset...undrar vad man får göra sedan? Nu ska jag ta och steka korvskivor, koka makaroner och värma brunabönor, alla gillar inte bönor och de kan vara svåra att lära sig att äta...är inget nödvändigt man tvunget måste lära sig heller...inte då i min familj. SOL ute!!!
 


2 kommentarer:

  1. Tyckte tant-jackan var ganska fräsig, man kan nog rocka till de med resten av kläderna.. Haha.. Men förstår hans reaktion.. Haha..
    Hur går det annars i skolan?

    /ia

    SvaraRadera
  2. Vi har LIA nu fyra vecka tre av fyra, känns kanon och vet mera om vad som händer och vad jag vill i den branschen =) Hur går ditt pluggande?

    SvaraRadera