onsdag 26 september 2012

Tappar bokstäver!

Men på ett inlägg i rubriken, måste ändå vara rätt godkänt. Fast jag kollar alltid(inte i morse) igenom, om det är fel som jag ser, då ändrar jag. Vi, jag, Noah och Smilla har precis svalt ner middagen, kycklingbitar i cremé fraiche och ris till, kök Roslins mat var, som oftast, god! Mat är en passion, få vad som helst att smaka bra och att det blir godkänt av barnen, kunna variera även om ingredienserna är snarlika, laga billigt...allt sånt är bra att kunna. Eller det klarar jag av för det mesta.
LIA-dagarna ser ganska likadana ut, vi sätter upp mätstationen, kollar lite, kollar med GPS:en, räknar lite, kollar ritningar, kollmätar, dricker kaffe, äter lunch o surrar en del. Tia har varit med så då kilar jag iväg med henne då tid finns. Har hämtat paketet u, jo då allt känns helt ok, men jeansen har jag inte orkat pröva ännu. Ska göra det innan jag lägger mig, men nu ska jag ta en paus och slöa en stund.
 
Ja det är bara att konstatera att hösten är här! Vänta in kyla och snö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar