tisdag 18 september 2012

Dag sextioett...

...lika död är man idag som igår, har varit så super skönt ute i solen. Ont i huvudet igen, även det lika som igår... Har varit på samma plats idag som igår, hoppas jag kan vara där hela min LIA, han är visst "utsättare" mäter och kollar så att plattorna hamnar rätt, gjutformarna får rättas till, betongplintar har puttats...ritat ut lite cykelgångar och någon gräsplätt. En mätning görs med prismor och sånt...en annan variant är med gps...Jag tror nog att jag ska kolla möjligheterna att bli utsättare. Då är man ju ute på arbetsplatsen...

Resten av kvällen går i slöhetens tecken, har fått i oss bacon och blodpudding, promenad med Tia gjord...ska kolla H&M på nätet och beställa något om man hittar något, har spanat i katalogen och sett ett bälte som jag gärna vill ha eller vill ha två, ett rött och ett svart...och en kofta såg jag också.
 Ja detta blev det då för leverans hem till mig så fort det går, två skärp...tänkt att använda till klänningar jag har, höga jeans, samma modell som jag har men kollade aldrig längden då jag beställde de, nu en längd till...en kofta har jag varit på jakt efter länge, hoppas denna är lika fin som den ser ut! Just då man tänkt släpa sig till soffan och lite tv så intar barnen soffan...är ju lika man borstar tänderna och kryper under täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar