fredag 28 september 2012

Dag sjuttioett...

...då har man varit på återbesök för att fortsätta rotfyllningen, yeak vad läskigt det är. Samma bedövning så det känns som att tungan ska trilla ner i halsen på en. Sedan någon äcklig gummiduk runt tanden och över munnen, tur man inte har nå kvävningsfobier! En sådan knorr sug under tungan som ibland sög in duken mot tungan... Också tog han sig inte ner i den tredje kanalen...tillbaka i början på november då. Innan jag körde till LIA:n en stund så lämnade jag in mina gamla sommardäck för att skifta till nya dubbdäck, mina första nyköpta däck! Blir trevligt då man ska byta. Noah är på väg till stugan med sin extra familj, här hemma  blir vi tjejerna, de två yngsta, och Robert kommer halv nio från Kiruna med tåget. Ska göra lax i ugnen till middag då jag hittar orken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar